WieKentKunst blaast flink in de bus voor financiële actie

‘Aandeel in de buurt’ van de Rabobank
Om extra middelen op te halen voor het jubileumprogramma heeft WieKentKunst flink in de bus geblazen. De extra inspanningen werden gepleegd in het kader van de actie ‘Aandeel in de buurt’ van Rabobank Hart van Brabant.

De extra gepleegde inzet heeft WieKentKunst geen windeieren gelegd. De acties van de stichting brachten 4.300 euro op. Dit bedrag werd door de Rabobank verdubbeld met 4.000 euro. Dit betekent dat WieKentKunst over een extra budget van ruim 8.000 euro beschikt voor de uitvoering van het programma ter gelegenheid van het vierde lustrum. Dit vindt plaats op 29 en 30 september en 1 oktober.

De vrijwilligers van WieKentKunst hebben echt alles uit de kast gehaald om het maximale streefbedrag van 4.000 euro te halen. Een ware krachtsinspanning was het huis-aan-huis bezorgen van 2.600 enveloppen met een brief waarin om een bijdrage werd gevraagd. Een tweede in het oog springende actie was de verkoop van violen. Dit was een schot in de roos omdat het op de bewuste zaterdag van de verkoop pril, doch mooi voorjaarsweer was. Deze violenactie kon worden gevoerd doordat de firma Van de Ven uit Oisterwijk bereid was de potten met viooltjes tegen inkoopsprijs te leveren.

Daarnaast heeft WieKentKunst flink ingezet – en heeft daarmee ook gescoord. Een geslaagde bijdrage werd geleverd door de Moergestelse lokale omroep MTV met een goed vraaggesprek met voorzitter Hennie van Schooten van de Stichting WieKentKunst. In de gedrukte media is een aantal persberichten gepubliceerd.

Donaties blijven welkom op de rekening van WiekentKunst NL 06 RABO 0134 5307 99 o.v.v. WiekentKunst 2017. Kijk ook op de website https://wiekentkunst.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *